Vitabalans on mukana Suomalaisen Työn Liiton ja Avainlippu-yritysten Onhan siinä Avainlippu -kampanjassa. Kampanjan myötä haluammekin muistuttaa kotimaisen työn merkityksestä ja sen tärkeydestä.
”Tutkimustulokset ovat osoittaneet, että suomalaiset haluavat tehdä arvopohjaisia valintoja. Tämä kuitenkin usein unohtuu ostopäätöshetkellä. Kampanjan avulla pysäytämme asiakkaan ostopäätöksen äärelle. Opetamme tarkastamaan ostotilanteessa, onko tuotteessa Avainlippu. Näin autamme asiakkaita tekemään omien arvojensa mukaisia valintoja”, kertoo kampanjan projektipäällikkö Merja Mantila Suomalaisen Työn Liitosta.
Haluamme nostaa esille sen, että merkki myönnetään vain sellaisille tuotteille ja palveluille, jotka täyttävät mm. tuotteen kotimaisuusasteelle asetetut kriteerit. Avainlippu viestiikin siitä, että tuote on valmistettu tai palvelu tuotettu Suomessa, sekä työllistää Suomessa. Vitabalansin tuotteet ovat oman tuotekehityksen ja tuotannon tulosta. Kaikki tämä tehdään Hämeenlinnassa.
Avainlippu-kampanjalla haluammekin pysäyttää Sinut ostopäätöksen äärelle. Oletko tullut ajatelleeksi, että kotimaisen tuotteen ja palvelun valitseminen voi samalla olla myös eettinen, ekologinen ja vastuullinen valinta? Kotimainen valinta työllistää ja tuotteen jäljitettävyys sekä läpinäkyvyys ovat usein paremmalla tolalla kuin halpatyövoimamaissa valmistetuissa tuotteissa. Kun haluat tukea suomalaista työtä, muista ostotilanteessa yksi kysymys: Onhan siinä Avainlippu?
Lue lisää: suomalainentyo.fi